Kwestionariusz, bo tak.

by oscetc

Tak mnie jakoś naszło jesienną porą, żeby wypełnić toto. Do Prousta mi daleko, ale to moje małe prywatne miejsce w internetach, więc co mi tam.

 

1. Główna cecha mojego charakteru?

 

Upór.

 

2. Cechy, których szukam u mężczyzny?

 

Luz, inteligencja, poczucie humoru, złośliwość.

 

3. Cechy których szukam u kobiety?
Lojalność, inteligencja, poczucie humoru, złośliwość.

 

4. Co cenię najbardziej u przyjaciół?

 

Poczucie humoru.

 

5. Moja główna wada?

 

Pragmatyzm

 

6. Moje ulubione zajęcie?

 

Czytanie z kawą w zasięgu ręki.

 

7. Moje marzenie o szczęściu?

 

Czytanie z kawą w zasięgu ręki w Londynie lub na rajskiej wyspie.

 

8. Co wzbudza we mnie obsesyjny lęk?

 

Ptaki.

 

9. Co byłoby dla mnie największym nieszczęściem?

 

Utrata któregokolwiek ze zmysłów.

 

10. Kim lub czym chciałabym być, gdybym nie był tym, kim jestem?

 

Patologiem lub śledczym.

 

11. Kiedy kłamię?

 

Ze strachu.

 

12. Słowa, których nadużywam?

 

Bardzo mi miło.

 

13. Ulubieni bohaterowie literaccy?

 

Rochester, Sam Vimes, Śmierć według Pratchetta.

 

14. Ulubieni bohaterowie życia codziennego?

 

Ludzie, którzy parzą dobrą kawę.

 

15. Czego nie cierpię ponad wszystko?

 

Nudy.

 

16. Dar natury, który chciałbym posiadać?

 

Odradzanie się na wiosnę.

 

17. Jak chciałbym umrzeć?

 

Spokojnie, w ciepłym miejscu, w dobrym stanie i słusznym wieku, byle nie przez utonięcie.

 

18. Obecny stan mojego umysłu?

 

Szukanie.
19. Błędy które najczęściej wybaczam?

 

Cudze.

